کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

این سه زن

نام کتاب:این سه زن 

نام نویسنده:مسعود بهنود 

چاپ پانزدهم1388 

ناشر:نشر علم 

قسمتی از کتاب: 

در مراسم خداحافظی؛تاج الملوک حاضر نبود.او از روز قبل از خانه کازرونی رفته بود و فقط نگران شمس بود که می خواست همراه پدرش برود.چنین بود که اشرف و علیرضا و مادرشان خود را به تهران رساندند و بی سرو صدا چراغهای کاخشان روشن شد.فوزیه و دخترش شهناز هم روز بعد خود را به تهران رساندند.در اصفهان؛رضاشاه فرصت یافت تا با صارم الدوله هم ملاقاتی کند...ص310 

نظر من درباره ی این کتاب: 

کتاب464صفحه است ولی برای من که علاقه ی زیادی به تاریخ سرزمینم دارم آنقدر شیرین و جذاب بود که گویی تمام صفحات رو در تعدادی بسیار کمتر از اونچه که بود خوندم چرا که وقتی به پایان کتاب رسیدم حلاوت بیان استاد بهنود در شرح مالوقع سبب شده بود تعدد صفحات رو به کل از یاد ببرم.این کتاب زندگی و شرح وقایع سیاسی سه زن از زنان نامی ایران به نامهای(مریم فیروز)و(اشرف پهلوی)و(ایران تیمورتاش)است.وقایع با توجه به مستندات تاریخی کاملا" واقعی می باشد اما به دلیل تبحر نویسنده در حین مطالعه همزمان که اطلاعات تاریخی پیدا میکردم گویا یک رمان زیبا و مهیج ایرانی را هم در حال مطالعه هستم.مانند دیگر آثار استاد بهنود بی نهایت از مطالعه ی این کتاب لذت بردم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد