کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

تهرانجلس

نام کتاب:تهرانجلس 

نام نویسنده:سیدابراهیم نبوی 

ناشر:انتشارات روزنه 

چاپ چهارم-تابستان۱۳۷۸ 

قسمتی از کتاب: 

امروز با سعیده رفتیم دانشکده ی آنها.میخواست نتیجه های امتحان دانشکده اش را بگیرد و به من قول داده بود که مرا هم ببرد.چند نفر از همکلاسی های دانشکده اش هم آنجا بودند.استادشان هم آقای اسعد بود آنجا بود.آنجا نمره هایش را نگاه کرد و خوب شده بود.بعد رفتیم تریا چای بخوریم که چهارنفر از دوستان تهرانی سعیده هم آنجا بودند.یکی از آنها شوهر داشت؛دختر کوچکش را هم آورده بود...ص68 

نظر من درباره ی این کتاب: 

کتاب مشتمل بر124صفحه است و یک مجموعه داستان طنز را شامل میشود.10داستان درآن وجود دارد که به نظر من داستان((خل))از همه زیباتر و گویاتر بود و میشه در قالب یک طنز اثرگذار بهش نگاه کرد.کلا"کارهای ابراهیم نبوی طنزهای تند اجتماعی هستند که با چاشنی30یا30در هم آمیخته و یک طنز قوی را تحویل خواننده میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد