کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

چهلستون

نام کتاب:چهلستون 

نویسنده:سید ابراهیم نبوی 

ناشر: جامعه ایرانیان 

چاپ بهار1379 

قسمتی از کتاب: 

به تهران برگشتم؛با آشفتگی و ناراحتی؛شمس از زندان آزاد شده بود و اوضاع اندکی نابسامان بود؛کمی با جلایی پور دعوا کردم که بعد فهمیدم او در شرایط بدی بوده و آن تلفن عجیب و غریب حاصل بحران عصبی و روانی او بوده؛جلایی پور از من عذرخواهی کرد و من نیز به داستان خاتمه دادم.چند روزی اوضاع به همین شکل گذشت؛همچنان در دو روزنامه............... 

نظر من درباره ی این کتاب: 

کتاب مشتمل بر304صفحه است و به نظر من شاهکار این نویسنده می باشد.طنز بی نظیر اجتماعی و سیاسی جامعه ی ایران...وقایع تاریخی در قالبی نو که خیلی هم از وقوع آنها نگذشته چنان خواننده را مجذوب خود میکند که تصورش را نمیشود با رقص قلم بر روی کاغذ بیان نمود.لحظاتی لبخند تلخی که از طنز واقعه های عجین شده در اجتماع بر لبهای خواننده می نشیند تا عمق جان نفوذ میکند...خسته نباشیدی جانانه باید به این نویسنده تقدیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد