کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

کتابخانه

کتابخانه ی شخصی من و توضیحی بر آنچه میخوانم

آسمان به زمین می آید

نام کتاب : آسمان به زمین می آید

نام نویسنده : سیدنی شلدون

مترجم : میترا معتضد

ناشر : نشرالبرز

نوبت چاپ سوم1386


قسمتی از کتاب:

دنا رفتن او را تماشا کرد.او از کجا فهمیده من اینجا چه میکنم؟دنا به روزنامه امپراتوری جونو تلفن زد.((سلام؛می خواستم با یکی از خبرنگارهایتان صحبت کنم؛به نام نیکلاس وردان...))برای لحظه ایی گوش داد:((آه شما خبرنگاری به این اسم در انجا ندارید.که اینطور.متشکرم.))حدود ده دقیقه طول کشید تا دنا چمدانش را ببندد.باید هر چه زودتر از اینجا بروم و هتل دیگری پیدا کنم.ناگهان به خاطر آورد... ...ص226


نظر من درباره ی این کتاب:

کتاب شامل 435 صفحه می باشد.ماجرایی بسیار پر کشش و هیجان انگیز از زندگی خبرنگاری به نام دنا که درگیر کشف ماجرای خانواده ی 5نفری می گردد که همه ی اعضای آن در طول کمتر از یک سال یک به یک به در اثر حادثه هایی که به ظاهر طبیعی بوده ؛ کشته و هیچ مظنونی  هم دال بر به قتل رسیدن آنها در مدارک موجود نمی باشد و چون این خانواده از نظر خوشنامی زبانزد خاص و عام بوده و تمامی مردم به نیکنامی از آنها یاد میکنند لذا هیچ دشمنی برای افراد این خانواده نیز به چشم نمی آید که بتوان ثابت کرد این افراد نه بر اثر حادثه بلکه به دست فرد یا افرادی به قتل رسیده اند و در این میان تنها یک خانم خبرنگار به نام دنا به ماجرای مرگ اعضای 5نفره ی این خانواده که در کمتر از یک سال همگی مرده بودند دچار شک و تردید گشته و برای یافتن حقیقت درگیر ماجرایی بسیار پیچیده و مهیج می شود که خواننده هر لحظه در ماجرا سایه به سایه با او گام برمیدارد و دچار استرس و هیجان میگردد.

به واقع می توان قسم خورد که این اثر شاهکاری بی نظیر از سیدنی شلدون می باشد.

در هیچ لحظه از داستان شما با روندی یکنواخت مواجه نشده و پیوسته به همراه نویسنده و شخصیت این رمان جنایی قدم برمیدارید.

بی نهایت از مطالعه ی این رمان لذت بردم و به تمام افرادی که علاقمند به رمانهای جنایی و پلیسی هستند توصیه اکید دارم حتما این کتاب را مطالعه کرده و از قلم زیبای نویسنده و همچنین مترجم آن لذت وافر ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد